Peer2Mail v1.46 Build 8

Image posted by helloنرم افزار Peer2Mail به گفته ي توليد کنندگانش اولين نرم افزاري است که به کاربرانش اين امکان را ميدهد تا فايلهايشان را بر روي اشتراک ايميلشان ذخيره و با ديگرن به اشترک بگذارند.

اگر شما اشتراک ايميلي با فضاي ذخيره سازي نسبتا بالا داريد ميتوانيد از P2M براي ذخيره سازي فايلهايتان بر روي آن بهره بگيريد. سرويس دهندگان زيادي همچون Gmail (سرويس ايميل گوگل)٬ Walla! ٬ ياهو و ... موجود ميباشند که به کاربران در ازاي يک اشتراک ايميل فضايي مابين ۱۰۰ مگابايت الي ۳ گيگابايت اختصاص ميدهند.

P2M ابتدا فايلي که شما ميخواهيد بر روي اشتراک ايميلتان ذخيره سازي کنيد را ميشکافد و سپس آن را به صورت قطعه قطعه آپلود ميکند٬ بعد از اينکه P2M قطعه هاي فايل را به صورت کامل آپلود کرد شما ميتوانيد آنها را از اشتراکتان دانلود کنيد و با استفاده از ابزاري که در P2M گنجانده شده است آنها را بهم بدوزيد.

از جمله ساير قابليتهاي Peer2Mail عبارتند از:
* امکان ذخيره سازي و به اشتراک گذاري فايلها بر روي فضاي اشتراک ايميل.
* امکان دسترسي به فايلهاي مذکور و دانلود کردن آنها از هر کامپيوتري.
* شما ميتوانيد فايلهايتان را با ديگران به اشتراک بگذاريد فقط يک اشتراک ايميل بسازيد و به ديگران اجازه ي دسترسي به آن را بدهيد.
* قابيلت دانلود اتوماتيک ايميل شما را دقيقا شبيه يک سرور Ftp/http ميکند.
* فايلها را با سرعت باورنکردني دانلود کنيد.
*Peer2Mail به صورت اتومانيک هر يک از قطعات فايلها را تبديل به فرمت ZIP ميکند و آنرا فشرده ميسازد٬ اينکار سبب ميشود تا شما از فضاي ايميلتان بهره بيشتري بگيريد.
* Peer2Mail تحت کامپننت SMTP طراحي شده است و شما ميتوانيد فايلهايتان را به صورت مستقيم و بدون احتياج به سرور SMTP ارسال نماييد.
* اگر بخواهيد Peer2Mail ميتواند فايلهايتان را با استفاده از Outlook ارسال نمايد.
* از همه مهمتر اينکه Peer2Mail کاملا رايگان است :).

[ + وب سایت رسمی Peer2Mail ]
[ + اسکرین شاتی از برنامه ی Peer2Mail ]
[ + Peer2Mail v1.46 Build 8 را دانلود کنید ]


Excerpt / Peer2Mail v1.46 Build 8: Peer2Mail is the first software that lets you store and share files on any web-mail account.
If you have a web mail account with large storage space, you can use P2M to store files on it. Web-mail providers such as Gmail (Google Mail), Walla!, Yahoo and more, provide storage space that ranges from 100MB to 3GB. [ + Read more about it on Peer2Mail.com ] [ + Some screen shot of Peer2Mail ] [ + Download Peer2Mail v1.46 Build 8 ]

0 comments: