پلتفورم جدید تبلیغات MSN

يکي از مديران ارشد مايکروسافت Steve Ballmer در روز چهارشنبه نسل جديدي از پلتفورم تبليغات براي MSN که بر اساس کلمات کليدي مورد جستجوي کاربران کار ميکند و پيش از اين توسط کمپاني هاي همانند ياهو و گوگل مورد استفاده قرار گرفته است را معرفي نمود.

Ballmer معتقد است مرکز تبليغات MSN در نوک قله ي استراتژي هاي MSN قرار گرفته است و صنعت تبليغات اين روزها چيزي نيست که به راحتي بتوان از کنار آن گذشت. او ميگويد پلتفورم تبليغاتي آنلايني که ما امروز ارائه کرده ايم پيش از اينکه رسما ارئه گردد در سنگاپور و فرانسه مورد تست قرار گرفته و هنوز هم براي تکميلي آن برنامه هاي به خصوصي داريم. او در ادامه مي آورد مرکز تبليغات MSN فضايي است که شما ميتوانيد به وسيله آن پابه پاي سايت MSN قدم بر داريد و نيازهايتان را برطرف نماييد.

صفحات جستجوي MSN به آگهي دهندگان اين اجازه را ميدهند تا تبليغات خود را به صورت لينک در جعبه يي در بالا و پايين صفحات جستجو نمايش دهند٬ لينکهاي تبليغاتي نيز که در سمت راست صفحه نمايش داده ميشوند توسط بخش بازار تبليغات ياهو تدارک ديده شده اند که در اصل يکي از سرويس هايي است که سابقا که توسط Overture فراهم ميگرديد.

Ballmer ميگويد مايکروسافت هيچ تغييري در نحوه ي ارتباط خود در زمينه ي تبليغات با کمپاني ياهو نداده است٬ اما اين اجازه را دارد تا ابتکارات خود را به سرويس تبيغات آنلاين ياهو تزريق کند٬ مايکروسافت کماکان در زمينه ي تبليغات داراي شريک است و ما دائما در حال بحث و مذاکره با شريک خود هستيم٬ اما فکر ميکنم اين بسيار مهم است که هر دوي ما سعي کنيم رابطه مان را با يکديگر به گونه يي جلو ببريم که نهايتا منجر به سود دو کمپاني و تحکيم بيشتر روابط شود. هدف ما اينست که به شما نوآوري هايمان را ارائه کنيم و شرکايمان را نيز پابه پا به خودمان جلو ببريم.

[ + منبع: X party به نقل از TechWeb ]


Excerpt / Microsoft Unveils MSN Online Advertising Platform:Microsoft Corp. chief executive Steve Ballmer on Wednesday unveiled the next-generation online advertising platform for MSN, launching the company into the keyword-advertising market dominated by rivals Google Inc. and Yahoo Inc. [ + Read full story in TechWeb ]

0 comments: