نسخه ی جدید فوتوشاپ به زودی منتشر میشود

ظاهرا کمپاني Adobe قصد دارد به زودی نسخه یی ارتقا یافته از نرم افزار محبوب ویرایش تصاویرش موسوم به Photoshop را منتشر سازد. اطلاعات مربوط به این نسخه از نرم افزار مذکور که ظاهرا هنوز محرمانه میباشند صبح امروز به صورت تصادفی توسط بخش اخبار وب سایت کمپانی Adobe منتشر گردید و گوگل نیز بلافاصله دست به انتشا این خبر و گرفتن یک نسخه ی Cache از صفحه ی مربوط به خبر ذکر شده در سایت کمپانی Adobe پرداخت. ولي در حال حاضر Adobe سايت خود را از اين اطلاعات پاکسازي نموده است.

در Adobe Photoshop CS2 ابزارهاي قوي تري براي رفع مشکلات عمومي و مرسوم تصاوير ديجيتال از قبيل لکه هاي قرمز در چشم ها و غيره فراهم آورده شده است و ظاهرا قرار است اين نرم افزار در ماه مي به بازار عرضه شود.

Adobe اعلام کرده است قابليتهاي بيشماري را بر حسب در خواستهاي کاربران و تغييرات زيادي که در نيازهاي عکاسي ديجيتال صورت گرفته است به نرم افزار ويرايش تصاويرش افزوده است.

ابزار جديدي تحت عنوان Vanishing Point کاربران را قادر ميسازد تا اشيا را در تصاوير ديجيتال تغيير رنگ داده و دگرگون سازند آن هم بدون اينکه در پرسپکتيوشان تغييري پديد آيد. از ديگر ابزارهايي که در نسخه ي جديد فوتوشاپ گنجانده شده است ميتوان به Image Warp که به وسيله ي آن کاربران ميتوانند تغييراتي از قبيل twist ٬ warp و يا skew را بر روي تصاوير از روي نقاط دلخواه اعمال نمايند.

در عين حال در اقدام غير منتظره يي سيستم مرور فايل Photoshop توسط کمپاني Adobe دچار دگرگوني هايي شده است و به Adobe Bridge تغيير نام داده٬ اين سيستم جديد ميتواند به راحتي کاربر را از جا به جايي فايلها بين برنامه هاي مختلف Adobe مطلع سازد.

Adobe Bridge همچنين دسترسي کاربران به سرويس جديدي تحت عنوان Adobe Stock Photos را فراهم مي آورد که اين سرويس دست کاربران براي استفاده از موجودي عکس ۵ تهيه کننده ي مختلف در جهت بهره برداري هاي گوتاگون را باز ميگذارد.

نسخه ي جديدي از Camera Raw در Adobe Photoshop CS2 گنجانده شده است که جهت بهينه سازي انتقال تصاوير از دوربينهاي ديجيتال به برنامه ي Adobe ميباشد. پيش بيني ميشود نسخه ي جديد نرم افزار Adobe Photoshop به قيمت احتمالي ۵۹۹ دلار به بازار عرضه گردد.

[ + نسخه ی Cache شده توسط گوگل از خبر انتشار یافته در سایت Adobe ]
[ + منبع: X party به نقل از BetaNews.Net ]


Excerpt / Adobe Set to Announce Photoshop CS2: BetaNews has learned that Adobe is planning to announce a major upgrade to its popular Photoshop image editing suite next Monday. Details slipped out in an accidental early posting of a press release, which has since been removed.
Dubbed Adobe Photoshop CS2, the new release promises better tools to fix common image problems such as red eye and blemishes, as well as updated support for raw, or uncompressed, images. The software is expected to start shipping in May. [ + Read full story in BetaNews.Net ]

0 comments: