شرایط تبادل لینک با X party

بعد از ۹ ماه آنلاين بودن X party فکر ميکنم به عنوان نويسنده ي آن مجاز هستم يک سري مسائل و نکات را اينجا بگويم. قبل از هر چيزي بايد بگويم اين وبلاگ همانطور که ميدانيد يک وبلاگ شخصي است که توسط من در زمينه آي تي نوشته ميشود پس بنابراين هر چند که سعي ميکنم مطالبي که در آن منتشر ميکنم مطالب مفيد و کاملي باشد اما در کلا مطالب منتشر شده در آن از يک سري سلايق و علايق که مربوط به من است پيروي ميکنند.

مطلب بالا نه فقط در مورد مطالب وبلاگ بلکه در مورد کل X party صدق ميکند٬ در طول روزهاي اخير دوستان زيادي از من تقاضاي تبادل لينک داشتند و هنگامي که از من جواب منفي دريافت ميکردند به شکلي بسيار بد و توهين آميز برخورد ميکردند که گوئي من از آنها تقاضا يا در خواستي داشته ام!!

اميدوارم براي آخرين باشد که اين مطلب را متذکر ميشوم٬ X party فقط با وبلاگهايي که در زمينه آي تي فعال هستند و محتوا توليد ميکنند نه مطالب ديگران را کپي ميکنند تبادل لينک ميکنند و دوستاني که خارج از اين محدوده تقاضاي لينک کردند و احينا از اين به بعد تقاضايشان بي جواب ماند اميدوارم کدورتي برايشان پيش نيايد.

3 comments:

MicroDump said...

pas fekr mikonam beshe ba man tabadole link koni

http://microdump.blogspot.com

Yasser kariminejad said...

اللهم صل علی محمد و آل ....

Anonymous said...

baz damet garm reza jan maro be done chako chone pazirofty >:D<