سرویس هاستینگ رایگان برای تولید و انتشار پادکست

پادکست يکي از تکنولوژی هاي مدرني است که اين روزها در جامعه ي آمريکايي و اروپايي که اکثرا دسترسي به اينترنت پرسرعت دارند رواج بسياري پيدا کرده است٬ هر چند که در جامعه يي ايراني نيز نه به همانند جوامع مذکور ولي در سطحي نسبتا محدود توسط برخي از سايتها و وبلاگها پادسکتهايي ارائه ميشود.

عمده ترين مشکل براي کساني که دوست دارند پادکست توليد کنند و به مخاطبانشان ارائه کنند مسئله ي فضاي آنلاين و پهناي باند جهت ارائه فايلهاي پادکست است. اخیرا سایت اینترنتی Podomatic.com سعی کرده است با ارائه ی سرویسی ویژه علاقه مندان پادکست تا حدی این مشکل را حل کند. سایت مذکور به هر کاربر ۲۵۰ مگابایت فضای رایگان به منظور میزبانی از فایلهای پادکستش میدهد و همچنین در کنار این فضای نسبتا مناسب ابزار آنلاینی جهت ظبط پادکست و حتی میکس آن به صورت دلخواه ارائه میکند که به وسیله ی آن میتوانید پادکست تولیدیتان را ویرایش نمایید.

بد نیست اگر شما هم دوست دارید پادکست خودتان را راه بیاندازید سری به این سایت بزنید. :)

[ + منبع: X party ]


Excerpt / Free Podcast Hosting: Podomatic.com is an online free Podcast hosting service, with this service you can publish your podcasts on the internet as easy as publishing your weblogs with blogger ;).

1 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.