iPod Nano پای اپل را به دادگاه کشاند

بالاخره اشکال موجود در iPod Nano کار دست اپل داد، کاربران ناراضی اپل از ضعف موجود در صفحه نمایش این دستگاه به دادگاه شکایت کردند. کاربران ناراضی دادخواستی را به یک دادگاه منظقه یی در سن خوزه مبنی بر صدمه دیدن و خش بر داشتن صفحه نمایش iPod Nano در اثر استفاده صحیح تسلیم دادگاه کرده اند، این کاربران معتقدند با خرید دستگاه مذکور دچار ضرر و زیان مالی شده اند.

بسیاری معتقدند اپل این محصول را کنترل کیفیت نکرده است و این در حالیست که Tim Cook یکی از سران واحد تولید اپل خبر از دستگاه و عرضه ی انبوه این دستگاه در بازار میدهد. دردسرهای پیش آمده برای اپل محدود به شکایت نمیشود بلکه ضعف موجود در محصول فوق سبب افت ارزش سهام اپل در وال استریت نیز گشته است.

گفتنی است چندین خریدار iPod Nano با هم و به صورت متحد به دادگاه شکایت کرده اند که اگر شکایت آنها به نتیجه برسد اپل قانونا بایستی جبران خسارت نماید.

مسئله اصلی اینجاست که اپل به هیچ عنوان حاضر نیست که مشکل iPod Nano را بپذیرد، و کاربران این iPod نیز معتقدند صفحه نمایش این مدل نسبت به سایر مدل ها بسیار راحت تر خش بر میدارد و اپل در جواب میگوید در تهیه این مدل نیز مانند سایر مدلها از پلاستیک پلی کربنیک مرغوب استفاده شده است و با توجه به این توضیح بایستی ایراد مذکور در سایر مدلها خصوصا مدلهای نسل چهارم iPod نیز موجود باشد.

دادگاه فعالا از اظهار نظر در این مورد خود داری کرده است و به اپل مهلت داده تا با شاکیان خود مذاکره نماید.

[ + منبع: X party به نقل از BetaNews ]

1 comments:

MicroDump said...

حالا اگه تو ایران بود شرکت می گفت اصلآ به درک بی خود کردید خریدید