با Vista کارایی کامپیوترتان همیشه مثل روز اول خواهد بود

مايکروسافت اميدوار است با ارائه نسل بعدي سيستم عامل ويندوز موسوم به Vista یکی از مشکلات قدیمی کاربران کامپیوترهای شخصی را حل نماید. بر طبق گفته ی این کمپانی به همراه Vista ویندوز جدیدی که قرار است در سال آینده عرضه شود مایکروسافت یک مسئله مهم را که اکثر مردم از آن رنج میبرند یعنی کندتر شدن کامپیوتر بعد از هر بار استفاده از آن را حل کرده است. Vista به صورت کاملا اتوماتیک به defragment کردن هار دیسک میپردازد٬ تا امکان استفاده ی بهتر از حافظه و بارگداری شدن سریعتر برنامه ها فراهم گردد٬ و با کنترل پنل ویژه یی که در نظر گرفته شده شما میتوانید کارایی کامپیوترتان را بسیار افزایش بخشید.

هدف اصلی از ارائه این روش بر روی Vista این میباشد که کارایی کامپیوترها تا زمان زیادی پس از خرید آنها کاهش نیابد٬ یکی از مدیران قدیمی یکی از گروه های برنامه نویسی واحد ویندوز کمپانی مایکروسافت در این باره افزود در واقع یکسال پس از اینکه یک کاربر کامپیوتری مجهز به سیستم عامل Vista تهیه نمود اگر از تنظیمات استاندارد آن استفاده نماید و آن را به صورت استاندارد به روز نماید کامپیوتر وی میبایستی کارایی اش همانند روز اولی باشد که آن را تهیه نموده است.

[ + منیع: X party به نقل از C|Net News.com ]


Excerpt / Putting Vista in The Fast Lane: With Vista, the new client version of Windows due next year, Microsoft is addressing what's become a sad truth for most people: PCs run more slowly over time. Vista will automatically de-fragment hard disks, make better use of memory to more quickly load programs, and include a new performance control panel that will identify performance bottlenecks, according to the company. [ + Read full story in C|Net News.com ]

3 comments:

مهرداد said...

چه عالی

Anonymous said...

اگه اینجور بشه که خیلی خوب میشه... .

Anonymous said...

فقط خدا کنه که حقیقت داشته باشه... .