وب گردی راحت تر با My Google

امروز يه کمي وقت گذاشتم و ابزار My Google رو براي خودم سفارشي کردم٬ تقريبا ليست اکثر سايتها و وبلاگهايي رو که هر روز بهشون سر ميزنم رو اضافه کردم. يعني از اين به بعد با مراجعه به My Google خيلي راحت ميتونم بفهمم که کدوم يکي از سايتها و وبلاگهاي مورد علاقه ام به روز شدند و مطالب جديدشون در چه رابطه يي هست و با توجه به اهميت مطالبشون ميتونم مطالعه شون کنم. :)

اين هم يک تصوير از My Google من!


* راستي دوباره بلاگ رولينگ فيلتر شده؟

* سیستم خبرنامه ی وبلاگ رو از bloglet به وبگذر تغییر دادم خواهشا اگر عضو خبرنامه بودید مجددا عضو شین.

4 comments:

حمید said...

چقدر جالب؟!

حمید said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

سلام
خسته نباشی
سایت خوبی داری با مطالب خوندنی
اگر کم بام در مورد
My Google
و نحوه کار با اون را توضیح بدی ممنون میشم
موفق باشی

Anonymous said...

سلام
خسته نباشی
سایت خوبی داری با مطالب خوندنی
اگر ک در مورد
My Google
و نحوه کار با اون را توضیح بدی ممنون میشم
موفق باشی