فلیکر و یک ملیون کاربر

هر چند که در بسياري از ISP هاي مملکت گل و بلبل ما سايت به اشتراک گذاري تصاویر موسوم به flickr مانند هزاران سايت معروف و محبوب ديگر که بي خود و بيجهت فيلتر شده اند فيلتر شده ولي خواندن اين خبر خالي از لطف نيست.

آنلاين بلاگ در پستي کوتاه آورده صبح روز چهارشنبه فليکر ثبت نام يک ميليونمين کاربر خود را جشن گرفت! Alexandre Oehen که نام اين کاربر است يک ژاکت ويژه ي فليکر را از جانب اين سايت به رسم يادبود دريافت کرد.

همچنين فليکر تغييرات ديگري را جهت راحتي و رفاه بيشتر کاربرانش ايجاد کرده است که مهمترين آنها عبارتند از امکان جستجو و موضوع بندي دقيق تر و سيع تر عکسها. همچنين فليکر عکسهاي جذاب آپلود شده در ۲۴ ساعت گذشته را در صفحه يي جدا گانه به نمايش ميگذارد.


Excerpt / Flickr rates interesting pictures: Some new features have been rolled out on Flickr, the photo-sharing website which recently celebrated its millionth user. Those features include "Interestingness", which searches for what it deems the most intriguing photos.
Just taking a look at the fantastic stream of pictures from the last twenty-four hours, it seems to be working well.

1 comments:

Anonymous said...

سلام. بسیار زیبا و عالیست. براتون آرزوی موفقیت میکنم. در ضمن اگه لطف کنید و وبلاگ مرا هم به لیستتون اضافه کنید ممنون میشم.