در حوالی گوگل

بر روي سرويس بلاگر توسط فردي ناشناس وبلاگي تحت عنوان Google Total راه اندازی شده است که کاربران میتوانند به وسیله ی آن به ۲۶ سرویس مختلف گوگل را که در دو باکس جداگانه گنجانده شده اند دسترسی پیدا کنند و یا در آنها جستجو نمیاند. احتمالا این صفحه برای خود مسئولین گوگل هم جذاب خواهد بود!

[ + مشاهده: Google Total ]

Daniel Goldman یکی از وبلاگنویسان حوزه ی اینترنت در حین جستجوی عبارت Opera Browser در گوگل با فرمت جدیدی از نتایج جستجو در این سایت روبرو شده است که گزینه های جدیدی را در اختیار کاربران میگذارد. Goldman پس از تهیه اسکرین شات و Refresh کردن صفحه با همان فرمت قدیمی ارائه نتایج جستجو از جانب گوگل مواجه شده است. این احتمال به صورت قوی وجود دارد که گوگل در حال تهیه ی فرمت کامل تری برای ارائه نتایج جستجو به کاربران است



و در نهایت وبلاگ Inside Google در پستی آورده است Eric Schmidt مدیر هیئت اجرایی گوگل یک مشکل بزرگ در این کمپانی است، وی برای حضور در گوگل بسیار پیر شده است و جایگاه او احتیاج به فردی جوان و رادیکال دارد. Schmidt هر چند در وال استریت یک امتیاز و یک برنده بوده است اما در حال حاضر در گوگل بنیان گذار کندی و تشریفات شده است٬ فرهنگی که بسیار کهنه است و با گوگل سازگاری ندارد. یکی از مثالهای اصلی ناتوانی او در جایگاهش کندی گوگل در پرورش سیستمی مانند بلاگر است که عامل اصلیش Schmidt است. وی اخیرا نیز تصمیم گرفته است از ارائه خبر به C|Net بپرهیزد و سیاستها و روند حرکتی گوگل را مبهم نگاه دارد.

0 comments: