MSN دست به انتشار محافظ صفحه نمایش با قابلیت جستجو و حمایت از RSS زد

مسئولين MSN خبر از انتشار محافظ صفحه ي نمايشگري دادند که بدون قطع کردن آن ميتوان به تيترهاي تهيه شده توسط فرمت RSS دسترسي پيدا کرد و يا به صورت مستقيم و از طريق همين اسکرين سيور به جستجوي موضوعات دلخواه پرداخت.

در وبلاگ MSN Search blog آمده است که اين screensaver در حين دسترسي به محتوا با فرمت RSS و يا جستجوي مطالب از کار باز نمي ايستد٬ بر طبق آنچه در ادامه ي اين پست آمده برخي از قابليتهاي اين محافظ صفحه ي نمايش عبارتند از:

توانايي دسترسي به MSN Spaces (سرويس وبلاگنويسي MSN): ميتوانيد در حين اينکه محافظ صفحه نمايش فعال شده است به وبلاگ و عکسهاي دوستانتان در MSN Spaces دسترسي داشته باشيد.

عکسهاي شخصي: يک دايرکتوري داخلي را انتخاب نماييد سپس محافظ صفحه نمايش عکسهاي آن را به صورت عکسهاي پس زمينه نشان ميدهد و شما ميتوانيد با استفاده از کليدهاي موجود عکسها را ورق بزنيد.

آب و هوا: اين قابليت محدود به ساکنين ايالات متحده است که ميتوانند هر بار که محافظ صفحه نمايششان فعال شد از وضعيت آب و هواي محل سکونتشان نيز با خبر شوند.

دسترسي به پيغام رسان و سرويس Hotmail: از تعداد نامه هاي خوانده نشده تان در سرويس هات ميل باخبر شويد و همينطور از صفحات گفتگوهايتان در پيغام رسان MSN تان٬ اگر در مکاني عمومي هستيد ميتوانيد اين دو را پنهان سازيد.

کاربران ميتوانند معين کنند که تمايل دارند به چه محتوايي از طريق RSS دسترسي داشته باشند و با هر بار فعال شدن اين محافظ صفحه نمايش به محتواي مذکور دسترسي پيدا کنند و همچنين اين محتوا را به شيوه ي دلخواه خود مرتب کنند و نظم بخشند.

براي دريافت اين محافظ صفحه نمايش چند کاره ميتوانيد سري به اينجا بزنيد٬ توليد کنندگان اين صفحه نمايش از کاربرانش خواسته اند تا نظرات٬ پيشنهادات و انتقادت خود را جهت تکميل هر چه بيشتر آن مطرح سازند شما هم اگر نظري داشتيد ميتوانيد در اين صفحه مطرح نماييد.

توجه داشته باشيد که براي استفاده از اين محافظ صفحه نمايش شما ميبايستي حتما نوار ابزار MSN را بر روي کامپيوترتان نصب کرده باشيد.

[ + منبع: X party به نقل از WebProNews ]


Excerpt / MSN Launches Screensaver With Search, RSS: MSN has announced they will be launching a screensaver that allows the user to integrate RSS feeds, while giving the user the ability to search directly from the utility's interface.
The MSN Search blog has detailed information about their new screensaver. Their post reveals the functionality of the new screensaver does not stop at RSS and search. [ + Read full story in WebProNews ]

0 comments: