با Dream Workshop هر آنچه دوست دارید خواب بیبینید

ژاپنی ها همیشه دست به تولید چیزهای عجیب و غریبی میزنند، یکی از این تولیدات ابزاری است که به شما قدرت تسلط بر رویاها و خوابهایتان را میدهد.

به عنوان اولین گام شما باید یک Yumemi Koubou که معادل انگلیسی اش میشود Dream Workshop را تهیه نمایید، و بعد از آن تصمیم بگیرید که میخواهید راجع به چه چیزی خواب ببینید، سپس میبایستی تصویری از موضوع مورد نظرتان را بر روی صفحه نمایش دستگاه قرار دهید (به عنوان مثال اگر میخواهید خواب یک فرد مشهور را ببینید عکس وی را روی صفحه نمایش بگذارید) یک عطر ملایم را در افشانه ی دستگاه قرار دهید و یک موسیقی پس زمینه ملایم را از دیتا بیس دستگاه برگزینید. پس از انجام کارهای فوق شما میبایستی تصویری از آنچه که دوست دارید خواب ببینید را به صورت ذهنی تصور کنید و آن را بخود تلقین کنید به عنوان مثال به خود بگوید میخواهم مشهور باشم و این جمله را بر روی دستگاه نیز ضبط کنید.

بعد از موارد مذکور شما ابزار Dream Workshop را در نزدیکی تخت خوابتان بگذارید و به خواب فرو بروید سپس Dream Workshop جمله یی که شما با آن به خود تلقین میکرده اید و بر روی آن نیز ضبطش کرده اید به همراه یک موسیقی ملایم پخش میکند و ۸ ساعت در هوا عطر افشانی میکند و به شما کمک میکند تا خواب مورد علاقه خود را ببینید. بعد از ۸ ساعت شما به وسیله ی همین ابزار و با یک موسیقی سبک و ملایم بیدار میشوید.

این ابزار در وب سایت ژاپنی یاهو با قیمت ۲۹۰۰ ین معادل ۲۵ دلار به فروش میرسد.

[ + منبع: X party به نقل از OHGizmo ]


Excerpt / Yumemi Koubou (Dream Workshop): The Japanese are always thinking of wonderful things. This time, it’s a device that purports to give you the ability to control your dreams.
You first decide what you want to dream, then place a related photograph on the screen (e.g. if the dream is to become famous, put the picture of your favorite actor/actress), insert a fragrance in the dispenser, and choose an appropriate background music from the database. Then you must visualize the desired image and pronounce (record) a statement, such as “I want to be famous”. [ + Read full story in OHGizmo ]

0 comments: