دروغ 13؛ از بازگشت درخشان به ایران تا نوشیدنی مخصوص گوگل

[ + رضا مقدری ]
عجب روز جالبي بود ملت چپ و راست به يکديگر دروغ ميگفتند :)٬ اين دروغگويي به حيطه ي وبلاگ نويسها و کمپاني هاي بزرگ هم حتي رسيد.

حسين درخشان در پستي بر روي وبلاگش خبر از بازگشتش به ايران داد (چه دورغي) در حالي که درخشان در پست مذکور وضعيت خانه و محله شان را نسبت به گذشته مقايسه کرده است و حسابي همه را سرکار گذاشته خواندن کامنتهاي خواندگان ساده دل که اين دروغ را باور کرده اند بسيار لذت بخش است.

Redhat در فارستک اعلام کرد به زودي به گوگل خواهد پيوست و به عنوان يکي از کارمندان گوگل مشغول کار خواهد شد! (آقا دست ما رو هم بگير٬ دو نقطه پي)

علي پارسا در WinBeta.Net به نقل از ICTNA آورده است که گوگل ۶۰ درصد سهام پرشين بلاگ را خريده و البته اين مطلب را با طعنه هاي طنز آميز جالبي بيان کرده است :-).

اما گوگل در صفحه يي اختصاصي نوشيدني مخصوص گوگل را معرفي کرده است که ميتواند راندمان کاري افراد را بسيار افزايش دهد و آنها را هوشمندتر نماید و البته اين نوشيدني ويژه که از تکنولوژی جديد ™ Auto-Drink متعلق به گوگل بهره ميگيرد فعلا تحت آزمايش ميباشد و بر روي بطري هاي آن عنوان بتا ذکر شده است! :)

گوگل اين نوشيدني را اينگونه معرفي ميکند: ماموريت ما در گوگل طبقه بندي کردن اطلاعات و در دسترس ساختن آنها براي کاربرانمان است اما حجمي از اطلاعات هستند که ميتوانند باعث ايجاد در جه يي از نگراني و ناراحتي در کاربران شوند٬ اين درجه بر حسب درک و توانايي هاي کاربران متفاوت است. و اين دقيقا همان علتي است که ما نوشيدني گوگل را تحت عنوان Google (™Glup (Beta مجهز شده به تکنولوژِی Auto-Drink™ را در حجم محدودی تولید کرده ایم! این نوشیدنی فقط با هدف افزایش کارایی شما و تبدیل شما به فردی باهوش تر و در عین حال احساس تشنگی کمتر از جانب شما تولید شده است.

تصور کنید که یک اسکنر DNA در لبه ی بطری جاسازی شده است و ظرف چند ثانیه ۳ گیگا بایت اطلاعات ژنتیکی شما را ثبت و ظبط میکند و آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد٬ سپس وضعیت هورمنی شما را با استفاده از تکنولوژِی انحصاری Auto-Drink تنظیم مینماید و بعد از آن با بررسی سیگنالهای عصبی وضعیت خون رسانی به مغز شما را شبیه سازی نموده و آن را بهینه سازی مینماید به گونه یی که ظرف مدت کوتاهی شما احساس آرامش بسیار عالی پیدا خواهید نمود. این نوشیدني به هیچ عنوان شما را چاق نخواهد نمود و در چهار طعم متفاوت برای سلیقه های متفاوت تولید شده است :)!


چگونه میتوان این نوشیدنی را تهیه کرد؟ بسیار ساده کافی است یک بطری مصرف شده نوشیدنی گوگل را به خواربار فروشی محلتان تحویل دهید و یک بطری نوشیدنی گوگل تحویل بگیرید. چگونه یک بطری مصرف شده تهیه کنید؟ اگر شما کسی را میشناسید که نوشیدنی گوگل نوشیده است میتواند به شما یک بطری مصرف شده بدهد (به سبک دعوتنامه های Gmail و Orkut) و اگر شما کسی را نمیشناسید که به شما یک بطری مصرف شده بدهد هیچ نگران نباشید معنی آن این است که شما هنوز آمادگی مصرف این نوشابه را ندارید اما به زودی زود شما هم آمادگی پیدا میکنید.

در ضمن گوگل گفته است برای نظارت بر رعایت قوانین گوگل در مورد استفاده از نوشیدنی این کمپانی توسط کاربران یک فرستنده بیسیم در جایی از بطری ها کار گذاشته شده است و به شدت نیز از این فرستنده محافظت به عمل آمده و تنها کسی که از جای آن با خبر است Eric Schmidt میباشد! اين فرستنده به هیچ عنوان اطلاعات شخصی کاربران را برای گوگل ارسال نخواهد نمود و مواردی دیگر که میتوانید در اینجا و در انتهاي صفحه لینک شده بخوانيد..... .

در عین حال این هم یک ابزار گوگلی برای جستجوی دروغهای اول آوریل و هر چيزي که مربوط به اين روز و دروغهايش شود! (بر روی تصویر زیر کلیک نمایید).


[ + اين هم يک دروغ جالب درباره ي Wikipedia (وقت نبود ترجمه ش کنم!) Wikipedia را انگار ناشر داير المعارف Britannica به شکلي ضربتي خريده است. ]

Excerpt / Google Gulps Down April Fools: At Google our mission is to organize the world's information and make it useful and accessible to our users. But any piece of information's usefulness derives, to a depressing degree, from the cognitive ability of the user who's using it. That's why we're pleased to announce Google Gulp (BETA)™ with Auto-Drink™ (LIMITED RELEASE), a line of "smart drinks" designed to maximize your surfing efficiency by making you more intelligent, and less thirsty.
Think fruity. Think refreshing.
Think a DNA scanner embedded in the lip of your bottle reading all 3 gigabytes of your base pair genetic data in a fraction of a second, fine-tuning your individual hormonal cocktail in real time using our patented Auto-Drink™ technology, and slamming a truckload of electrolytic neurotransmitter smart-drug stimulants past the blood-brain barrier to achieve maximum optimization of your soon-to-be-grateful cerebral cortex. Plus, it's low in carbs! And with flavors ranging from Beta Carroty to Glutamate Grape, you'll never run out of ways to quench your thirst for knowledge. [ + Read full story in Google Glup home page ]

1 comments:

مهرداد said...

eyval koli khandidim
=))