Moblog یک سرویس دوست داشتنی

اين روزا ديگه اکثر گوشي هاي موبايل مجهز به دوربينهاي ديجيتال نسبتا قدرتمند هستند٬ که خيلي راحت و سريع ميتونند وقايع رو به تصوير بکشن. نمونه ي بارزش هم همين بمب گذاري هاي اخير لندن که اکثر شبکه هاي تلويزيوني تصاوير و اخبار مربوط به اون رو از طريق تصاوير و فيلمهايي که مردم با گوشي هاي موبايلشون گرفته بودند پوشش دادند.

Moblog سرويس جالبيه که توسط Textamerica.com ارائه ميشه و به کاربرانش اين امکان رو ميده تا خيلي سريع و راحت عکسها و فيلمهاي گرفته شده توسط گوشي هاي موبايل و يا دوربينهاي ديجيتالشون رو با ديگران به اشتراک بگذارند.

اين سرويس در مقايسه با سرويس flickr تا حدي برتر به نظر ميرسه خصوصا براي ما ايراني ها که امکان خريد سرويسهاي حرفه يي تر flickr رو نداريم. از جمله برتري هاي Textamerica در اينه که ميتونيد فايلهاي صوتي و تصويري تا حجم ۲۵ مگا بايت رو آپلود کنيد و با ديگرون به اشتراک بگذاريد و همينطور تصاوير و مطالب آپلود شده تون رو به صورت موضوعي دسته بندي کنيد.

[ + TextAmerica.com ]
[ + X party Moblog ]

4 comments:

Anonymous said...

خیلی خوب بود.فقط مثل اینکه یونیکد را ساپورت نمی کنه.با این همه آلترناتیو خوبی برای فلیکره.
یک پیشنهاد:کامنتینگ وبلاگتون بصورت پاپ آپ دربیارید.الان برای کامنت گذاشتن یک بار باید پستی که می خواهیم براش کامنت بگذاریم به همراه آخرین کامنتها را لود کنیم و بار دیگه دوباره روی

post your comment
بریم.تا بتونیم کامنت بگذاریم.قدری وقت گیره.

Anonymous said...

اااا! من اونجا چيكار ميكنم؟:))

MicroDump said...

چه جوری باید عکس ها مون رو در وبلاگ به نمایش بذاریم

فرزین said...

سلام آقای مقدری خسته نباشید این کامنت خیلی بی ربطه پس ببخشید اگه میشه لینک کرک بازی سان آندریاس رو تو وبلاگ بذارین یا برام بفرستین خیلی ممنون