بلاگر امکان آپلود کردن تصاویر را برای کاربرانش مهیا کرد

گوگل به سرويس بلاگر امکاني رو اضافه کرده که مسلما اين سرويس رو از همه ي سرويسهاي وبلاگنويسي متمايز ميکنه و فکر مي کنم با ارائه اين سرويس دوباره روند حرکت صعودي بلاگر داره آغاز ميشه. به هر حال از اين به بعد با يک کليک ساده ميتونيد تصاويرتون رو به سادگي در لابه لاي پستهاتون قرار بديد و اونها رو بر روي سرورهاي خود بلاگر آپلود کنيد و يا حتي نحوه ي قرار گيريشون در مطالبتون رو به سادگي ويرايش کنيد.

براي آپلود کردن تصاويرتون بايستي رو آيکون مربوطه در نوار ابزار ويرايشگر بلاگر کليک کنيد:



وقتي شما آبکون مربوطه را کليک کرديد پنجره يي باز ميشود که به شما امکان انتخاب يک يا چند تصوير براي آپلود کردن را ميدهد٬ فقط کافي است کليد Browse را بزنيد و محل استقرار فايلهايي که ميخواهيد آپلود کنيد را مشخص نماييد. همچنين کادري در نظر گرفته شده است که به وسيله ي آن ميتوانيد آدرس يا همان URL عکسهاي مورد نظرتان را که در اينترنت موجود است را وارد نماييد و ديگر آنها را آپلود نکنيد.



حالا ميتوانيد مطابق شکل زير مشخص کنيد عکسهايتان به چه صورت و با چه اندازه يي در پستتان قرار بگيرند٬ کليد آپلود را بزنيد و بعد از آنهم کليد پايان کار! همه چيز تمام شد و حالا از اين به بعد شما از فضاي جانبي براي نگاه داشتن تصاويراتان کاملا بنيازيد :)



براي اطلاعات بيشتر و تکميل تر در اين زمينه هم ميتونيد سري به اينجا بزنيد.

[ + منبع: X party ]

5 comments:

مهرداد said...

اره فوق العاده است
دم بلاگر گرم

Anonymous said...

ايول به بلاگر... ما پرشين بلاگيا تو كف يه سرعنش مونديم چه برسه به اينجور امكانات... .

Anonymous said...

البته هنوز اشکالاتی داره.چه خوب می شد که امکان نمایش عکسها بصورت
thumbnail
هم مهیا می شد.
از گوگل با ابتکاراتی که تا به حال انجام داده انتظار بیشتری در مورد ارتقای بلاگر انتظار می رفت.خیلی راحت امکاناتی مثل آپلود فایل،سیستم کامنت بهتر ،آرشیو موضوعی ،
link dump
و خیلی چیزای دیگه را می تونست اضافه کنه.ضمن اینکه ساپورت کامل از زبان فارسی را انجام نمی ده و گاهی اشکالات کوچک ولی آزاردهنده در وبلاگ نویسی پیش می یاد.

Anonymous said...

سلام
خبرچين به مطلب شما لينک داد
موفق باشيد.

Anonymous said...

salam
من اين مطلب بارزش رو توي بلاگم با ذكر منبع نقل كردم.اجازه دارم به شما بلينكم؟؟