Digital view

تصميم گرفتم حالا که فليکر فيلتر شده و مجبور شدم ستون Tech & photo حذف کنم روالي که در اون ستون داشتم را در لابه لاي همين پستها وبلاگ از سر بگيرم.

GLAY’z Hardcore Porno Heading to Sony PSP



شرکت ژاپني توليد کننده فيلمهاي پورنو موسوم به GLAY’z قصد دارد پنج فيلم مختلف پورنو را بر روي ديسکهاي اپتيکال با فرمت UMD که مورد استفاده دستگاه PSP کمپاني سوني ميباشد منتشر نمايد. برخي از عنواين اين فيلمها عبارتند از The Nurse of a Big Breast و Erotic Terrorist Beautiful Body و البته شايعاتي نيز مبني بر اينکه اين ديسکهاي UMD شامل محدوديتهاي منطقه يي نمي باشند و در هر جاي دنيا ميتوان از آنها بهره گرفت انتشار يافته است!

ديسک مذکور از جانب کمپاني GLAY’z در ماه جولاي منتشر خوهد گرديد. شايان ذکر است که بازي هاي ارائه شده بر روي ديسکهاي UMD بر خلاف فيلمهاي ارائه شده بر روي اين ديسکها به هيچ عنوان داراي محدوديت منظقه يي نيستند و اگر ۵ عنوان فيلمي که قرار است از جانب GLAY’z ارائه گردد فاقد اين محدوديت باشد ميشود گفت روند رشد تکنولوژی به کار گرفته شده در PSP دگرگون خواهد شد.

[ + اطلاعات بيشتر در همين رابطه در GameIndustry ]

Altec Lansing inMotion iM7 Portable Speaker System


یک پرتابل بسیار جم و جور و قدرتمند که میتواند به شما کمک کند تا جندین بار بیشتر از iPod خود لذت ببرید :)! این پرتابل از هشت باطری با سایز D برای تامین انرژی خودش بهره میگیره و قیمتی معادل ۲۴۹ دلار داره٬ که البته وسیله یی ایده آل برای بهره گیری بیشتر از iPod به نظر میرسه.

[ + اطلاعات بیشتر در همین رابطه در Mobilemag.com ]

HP Introduces Photosmart R817 and R818

این هم دو دوربین فوق العاده ۵.۱ مگاپیکسلی با قابلیت ۵x زوم اپتیکال و LCD ٬ ۵.۱ سانتی متری که توسط HP به بازار عرضه شده. دوربینهای R817 و R818 در دو رنگ مشکی و نقره یی ارائه شدند و قیمتشون ۶۰۰ دلار هستش.

[ + اطلاعات بیشتر راجع به این دوربینها در Pocket-Lint ]

0 comments: