در E3 چه میگذرد؟



PlayStation 3 قرار است تقريبا ۶ ماه بعد از Xbox 360 به بازار بيايد و هنوز هيچ بازي رسمي براي آن در E3 معرفي نشده است. تصوير بالا نمونه ي رسمي اين کنسول ميباشد که توسط سوني در E3 به نمايش در آمده و در سه رنگ متفاوت ارئه شده است٬ به گفته ي سوني ممکن است تا زمان ارائه ي رسمي اين کنسول به بازار طراحي ظاهري آن تا حدي دچار تغيير شود٬.نکته ي جالب اينجاست که کنترل کننده هاي اين کنسول همانطور که در تصوير مشاهده ميکنيد بيسيم ميباشند.


نوکيا در E3 تنها کمپاني نيست که در زمينه ي بازيهاي گوشي موبايل حاضر ميباشد٬ ATI يک پردازنده ي جديد خود را تحت مدل 2300 3D بر روي گوشي LG SV360 به نمايش در آورده که قرار است اين گوشي به زودي در کره جنوبي به بازار بيايد. گوشي SV360 قابليت اجراي بازيهاي بسيار جالبي را دارد که ميتواند هر کس را به هيجان بياورد و مجهز به يک دوربين ۱.۳ مگا پيکسلي ميباشد٬ پيش بيني ميشود اين گوشي با قيمتي معادل ۵۰۰ دلار آمريکا به بازار عرضه گردد.


نوکيا با گوشي چند رسانه يي N70 خود که شامل يک دوربين ۲ مگاپيکسلي و توانايي پخش موسيقي و ويدئو ميباشد توجه خيلي ها را به خود جلب کرده است. گوشي N70 از فرمتهاي MP3 ٬ AAC ٬‌RealAudio ٬ H.263 و MPEG4 حمايت کامل به عمل مي آورد. ولي به نظر ميرسد نوکيا قصد ندارد اين گوشي را به اين زودي ها به بازار عرضه کند.


نوکيا گوشي هايش را در E3 و در حال اجراي بازيهاي نسبتا سنگين به نمايش در مي آورد امسال غرفه ي مربوط به اين کمپاني يکي از محبوب ترين غرفه هاي E3 بوده است و خلاقيتهايي همچون N-Gage و گوشي هاي سري ۶۰ توجه همه را معطوف اين کمپاني کرده است.


غرفه ي کمپاني Rockstar يکي از غرفه هايست که اکثر بازديد کنندگان در ابتداي حضورشان در E3 به سراغ آن ميرود اين کمپاني خلاق دنياي بازي هاي کامپيوتري امسال با دموهاي اندکي از بازيهاي آينده اش در نمايگشاه حضور يافته. هواداران کماکان در اين نمايشگاه منتظر شنيدن خبري در رابطه با نسخه يي جديد از بازي معروف اين کمپاني موسوم به GTA ميباشند.

[ + کلیه ی حقوق این پست متعلق به X party میباشد. ]

2 comments:

Anonymous said...

salam..mersi az matalebe zibat..
mesle hamishe..jaleb..zood..va mofid..
moafagh bashi..
...:x

Anonymous said...

reza jan salam

man hich kodom az in axaro nemibinam. matlabe khoobi ham bood. ax haye jadide tooye flicker ham jaleb boodan. bazam benevis.

b y e !