گوشی جدید سامسونگ مجهز به دوربین 8 مگا پیکسلی است


کمپانی های فعال در زمینه ی تولید و طراحی گوشی موبایل رقابت بیش از حد سنگینی را آغاز کرده اند، درست در زمانی که پیش بینی میشد سامسونگ به زودی زود از این جدال به بیرون پرت شود این کمپانی شروع به نوآوری نمود و سعی کرد رقبایش را پس بزند.

نوآوری این کمپانی از عرضه ی مدل SCH-V770 با یک دوربین ۷ مگا پیکسل در نمایشگاه Cebit 2005 شروع شد که توجه خیلی ها را به خودش جلب نمود و شاید یکی از جذابیتهای نمایشگاه به این نوآوری سامسونگ ختم شده بود، پس از آن و در همین روزهای اخیر هم سامسونگ گوشی جدیدش را با مدل SGH-i300 که حافظه ی ۳ گیگا بایتی دارد را عرضه کرد.

پس از عرضه ی N92 از جانب نوکیا که توانایی دریافت تلویزیونهای دیجیتالی را دارد و قصد دارد از همه ی توانایی های شبکه های نسل سوم بهره ببرد یا اینکه حتی پلی باشد ما بین نسل سوم و نسل چهارم شبکه های موبایل سامسونگ از عرضه ی گوشی های هیولا مانند خود دست نکشید و حالا در روز سوم نوامبر Ki-Tae Lee مدیر عامل سامسونگ به معرفی مدل SPH-V8200 پرداخت که مجهز به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است!

هر چند مدیر عامل سامسونگ اجازه ی تصویر برداری از این گوشی را نداده است و فقط به یک معرفی ساده اکتفا نموده تا قضیه بسیار هیجان انگیز تر شود ولي در سخناني کوتاه به اين نکته اشاره نمود که اين گوشي از مدل پيشين خود که مجهز به دوربين ۷ مگا پيکسلي بود بسيار برتر است و کيفيت تصاويرش را نميتوان با تصاوير هيچ گوشي موبايلي مقايسه نمود.

مدير عامل کمپاني سامسونگ همچنين از توسعه ي و طراحي گوشي خبر داد که مجهز به ۱۰ گيگا بايت حافظه است و ميتواند ۳۰۰۰ فايل موسيقي را بر روي خود ذخيره نمايد.

[ + منبع: X party به نقل از Mobile MAG ]

3 comments:

مهرداد said...

بخوره تو سرش این همه پیکسل

Unknown said...

Kodi released a New Update. Here get the details on how to Update Kodi from Jarvis to Krypton On Android, PC and Fire TV
Update Kodi on Firestick

Unknown said...

choose one of the best Mutual Fund for SIP. check the top 10 Mutual Funds List from here. Fo rmore information
Click here