پرشین بلاگ خبر از ارتقای نرم افزاری سرویسش داد

پرشين بلاگ به عنوان اولين سرويس دهنده ي ايراني و داراي حجم کثيري از کاربران ميتوانست عملکردي بسيار بهتر از آنچه تا به امروز داشته است ميداشت. اين سرويس دهنده وبلاگ ايراني که هنوز درگير مشکلات اوليه يي ميباشد که از روزهاي آغازين با خود به همراه داشته است در روز ۵ شنبه در وبلاگ مديرانش خبر از اجراي طرح ارتقاي نرم افزاري اش داده است.

اولين بخش از اين طرح که تا کنون به اجرا درآمده است ايجاد تغييرات در سيستم نظرخواهي (commenting) پرشين بلاگ بوده است و با بهره گيري از سيستم جديد کاربران ميتوانند قسمت نظرخواهي را براي هر يادداشت به صورت دلخواه فعال يا غير فعال نمايند. به نظر میرسد قرار است به زودی امکانات جدید دیگری نیز به سرویس افزوده شده و در اختیار کاربران قرار گیرد.

[ + کاربران پرشين بلاگ براي آگاهي از نحوه ي فعال سازي سيستم جديد ميتوانند سري به اين صفحه بزنند. ]
[ + منبع: X party به نقل از Persianblog's Admin ]


Excerpt / Persianblog's software upgrading: Persianblog the first weblog service provider in Iran which have to many users and still didn't solve it's basic problems, tell it's users in thursday about it's software upgarding.
at the first part of this upgrade commenting system has changed and users can now make it active or inactive for each post. [ + News Source: X party ]

1 comments:

Anonymous said...

خدا کند برای کاربران پرشین بلاگ امکانات اولیه ای مثل
rss
را فراهم کنند.ما که معدود همکاران وبلاگ نویسمان نمی دانم چه خیری از پرشین بلاگ دیده‌اند که رهایش نمی کنند.
در مورد فیلتر خودم از این بازی موش و گربه خوشم نمی آید،ولی وقتی حرکتی منطقی و حساب شده در بلاگستان نمی بینم چاره ای جز این مانورها ندارم.شما فکر می کنید وبلاگستان می تواند یک حرکت اعتراضی مدنی و بدون رادیکال شدن پولیتیکال را راه بیندازد؟

همین یک ساعت قبل هوستی که من برای گذر از فیلتر از آن استفاده می کردم،خودش فیلتر شد و من با زحمت یک هوست دیگر را جایگزین کردم.البته الان کلا فیلتر آف شده .صد البته به صورت موقت.